Reklamni materijal kao ogledalo firme

Bilo da ste tek otvorili firmu ili imate dugu tradiciju, svakako morate da vodite računa o marketingu, odnosno reklamnom materijalu. Reklamni materijal svakako vam neće biti trošak iako vam se u tom trenutku čini, jer na taj način reklamirate svoju firmu i zadobijate poverenje kupaca. Reklamni materijal je najviše u upotrebi kada su novogodišnji praznici, ali ne bi bilo loše da i u toku godine iznenadite svoje kupce.

Strategija promocije

Čak i kod promocija postoje različite strategije. Reklamni materijal ne mora uvek da bude: kisobrani, upaljači, kalendari, hemijske, već može biti i neki vid nagradne igre. Ovo je svakako prilika da iskažete prisutnost svog brenda među kupcima. Ljudi vole da se takmiče i da uzimaju nagrade, tako da će ova forma promocije biti veoma privlačna i popularna. Takođe, i društvene mreže su danas veoma zastupljene, a izrada sajta je neophodna. Reklamne poruke mogu da se pojavljuju nenametljivo i na taj način kupci mogu veoma da se zainteresuju.

izrada sajta seo optimizacija

Reklamni materijal na mestu prodaje

Na ovaj način kupac ukoliko dobije mogućnost da proba vaš proizvod u zavisnosti čime se firma bavi ili ako dobije neki poklončić, verovatno će se opredeliti za vaš proizvod. To je moć ubeđivanja kupaca, jer oni vole da im se poklanja pažnja. To vam je slično i kada odete u prodavnicu i vidite u blizini kase da stoje neke žvake, bombone, onda se odmah setite da ste i to hteli da kupite.

Kalendari kao reklamni materijal

Ukoliko niste pristalica društvenih mreža, savremenih načina privlačenja kupaca, onda je tu tradicionalni reklamni materijal. Kalendari se svakako prave i poklanjaju pred Novu godinu i mogu biti različitih veličina. Od onih što se kače na zid do malih kalendara za radni sto. Većina vlasnika obično poručuje da slike na kalendarima nose logo firme ili u zavisnosti čime se bavi, da dočarava njegov posao. Obavezno se ostavlja i kontakt telefon. Na taj način drugi takođe koji vide kalendar, saznaju za tog vlasnika ili firmu. To je zaista jedan vid marketinga. S druge strane, kupcima treba malo da se predomisle i odu kod drugog, tako da na ovaj način zadobijate i njihovo poverenje, ali i poštovanje, jer su od vas dobili neki poklon.

Upaljači – prateći reklamni materijal uz kalendare

Kalendarima društvo prave i upaljači. Ovakvim poklonom pogotovo ćete obradovati pušače, jer oni često gube upaljače ili ih brzo istroše. Obavezno i na upaljačima treba da piše ime vaše firme i kontakt, jer se nikad ne zna kada će neko za vas saznati. Takođe, kada poručujete izradu vodite računa i kakve boje birate. Što su jače boje, samim tim su privlačnije i ovakav promo materijal će imati bolji efekat na potencijalne klijente.

Svakako da ovi pokloni kao promo materijal zvuče sitno i jeftino, ali to je nešto na šta su naši kupci navikli kada su u pitanju novogodišnji praznici. Obradovaćete ih veoma ovakvim poklonom, a sa druge strane doprinećete razvoju vaše firme i promociji. Da bi i drugi čuli da postojite, nema bolje reklame od reklamnog materijala. Promo materijal ne može da vam odmogne u promociji, jedino mogu pomoći proširenju i povećanju obima vašeg posla. Zato vodite računa o vašim kupcima i imaćete zagarantovani uspeh.

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *