Šta bi trebalo da izbegavate za večeru?

Plan ishrane vam može biti savršen ali ukoliko ga ne poštujete do samog kraja dana, vredan rad postignut tog dana može pasti u vodu. Izuzetno je bitno koje namirnice unosite u svoje telo pred spavanje jer vaš organizam ne može da vari preterano tešku hranu kvalitetno dok spavate. Stoga se pridržavajte namirnica koje neće pokvariti vaš san.

Kada govorimo o obroku koji jedete pred spavanje ključno je da ne bude preterano obiman. Time ćete uštedeti vreme koje će vašem telu biti potrebno da svari unetu hranu i tako nećete previše zalutati od plana ishrane koji ste sebi zacrtali. U organizam ne unosite preterano masnu hranu već onu koja će obilovati amino kiselinama i pospešiti varenje tokom sna. Preporučuje se da stvorite plan ishrane i aktivnosti  koji će vam omogućiti da jedete večeru nekoliko sati pred odlazak na spavanje. Zato ako ste se pitali kako smršati, jedan od rešenja jeste da se pridržavate svog plana i budete istrajni u tome.

Voće i žitarice

Redukciju plana ishrane počinjemo sa neobičnom sugestijom – izbegavajte voće i žitarice. Naravno, govorimo o hrani koju ne treba jesti uveče, za večeru ili pred spavanje. Razlog za izbegavanje voća je taj što ono sadrži mnoge kiseline koje mogu stvoriti razne probleme vašem stomaku tokom noći. Posebno izbegavajte grožđe i ananas uveče. Voće je samo po sebi izuzetno zdravo i treba ga konzumirati što je moguće više ali u toku dana, idealno u popodnevnim časovima. Takođe nemojte jesti voće kao prvi obrok u toku dana.

Kada su žitarice u pitanju treba istaći da su one apsolutni šampion jutarnjih obroka odnosno da ih za doručak treba konzumirati što više i što češće. Dakle, kada kreirate svoj plan ishrane obratite pažnju i na vreme u kojem ćete konzumirati namirnicekako biste maksimizovali njihov uticaj na vaše telo. Žitarice su bogate šećerom i kao takve predstavljaju tešku hranu za varenje vašem stomaku. Stvoriće neželjene masne naslage jer vaše telo neće biti u stanju da se, tokom sna, izbori sa dodatnim teretom koji žitarice predstavljaju.

Slatkiši

Svima koji su ikada pokušavali da smršaju ili da zategnu telo jasno je da slatkiše treba što je više moguće izbegavati. Naravno, ovo je još više važno kada govorimo o večernjim terminima. Naše telo oseća potrebu sa slatkišima svaki put kada jedemo nešto slano. To se odvija radi balansa u organizmu. Telu treba, s vremena na vreme, udovoljiti i pojesti nešto slatko ali to treba raditi isključivo u toku dana. Pored toga, kada odlučimo da pojedemo neki slatkiš moramo biti umereni u unosu, što svakako znači zadržati se na nekoj pristojnoj količini slatkog koja neće štetiti niti otežavati varenje.

Crveno meso

Pravilo kojeg se morate pridržavati u vašem planu ishrane je izbegavanje teškog crvenog mesa neposredno pred spavanje ako želite da smršate i dođete do željene težine. Problem sa crvenim mesom je činjenica da ljudi ne znaju da se ograniče na jedan komad već automatski po završetku jednog prelaze na drugi i sve dalje i dalje. Ono što je interesantno je da meso generalno treba izbegavati uveče ali crveno meso posebno. Piletina i riba su uvek dobar izbor ako već morate da jedete neko meso dok je crveno meso maltene uvek ograničeno kratkim vremenskim periodom u kojem je njegova konzumacija poželjna. Tako da ne biste bespotrebno bušili novu rupu na kaišu i sebi otežavali san, preskočite večeru koja sadrži crveno meso.

Kako smršati neće biti više pitanje koje će Vam stvarati dodatne glavobolje. Sve što treba da uradite jeste da se pridržavate  postojećeg plana. Mršavljenje zahteva vreme ali upornost i veliku želju. To ne znači da treba da gladujete već da da jedete zdrave namernice, ali da i se krećete koliko god je moguće. Rezultati će biti vidljivo vrlo brzo.

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *