Kako da izvučete maksimum tokom treninga na sobnom biciklu?

 

Ako ne volite teretanu, ako vas nerviraju svi oni koji odlaze u teretanu da bi samo bili viđeni, onda je vreme da se bacite na ozbijan trening kod kuće. Ipak, ako volite da vežbate na spravamo koje imaju u teretani, onda napravite ličnu teretanu kod kuće. A evo i kako to da uradite na najbolji i najbrži način. Najpre nabavite sobni bicikl, a onda se bacite na redovan trening, jer vežbanje na ovoj spravi donosi brojne prednosti, a evo koje su najvažnije. 

Prednosti vežbanja na sobnom biciklu

Brojne su prednosti redovnog vežanja. Stručnjaci savetuju da se nedeljno šraktikuje tri do pet treninga i da se redovan trening kombinuje sa pravilnom i zdravom ishranom. U tim slučajevima sigurno rezultati neće izostati. No, vratimo se na prednosti vežbanja na sobnom biciklu kod kuće. Kada se trenira na sobnom biciklu, tada se angažuje veća skupina mišića. 

Ako se vežbe kontinuirano ponavljaju, onda se rad srca kontroliše i tako se od srčanih bolesti smanjuje rizik. Takođe se sređuje krvni pritisak i istovremeno se reguliše nivo holesterola u krvi. Svim odraslim osobama savetuje se da barem dva i po sata dnevno lagano vežbaju na sobnom biciklu ili intenzivnim tempom oko sat i 45 minuta.

Druga važna prednost redovnog treninga jeste smanjenje nivoa stresa. Nivo adrenalina se podiže vožnjom bicikla, pa se u slučajevima kada se duže vozi sobni bicikl i intenzivnije trenira luči hormon endorfin. Kada se nivo endorfina podigne, onda organizam postaje snažniji, izdržljiviji i ima više snage i euforije.

Među najznačajnijim prednostima izdvaja se i povećanje mišićne izdržljivosti. Tokom treninga na sobnom biciklu dolazi do postepenog jačanja mišićne izdržljivosti, a kada osoba ima veliku mišićnu izdržljivost, onda neki pokret može da se ponavlja više puta, a da se pritom telo ne umara.

Kako mišićna izdržljivost može da poboljša rad organizma?

Kada je na visokom nivou mišićna izdržljivost, onda organizam ima više energije, manje se umara tokom obavljanja svakodnevnih aktivnosti i tokom obavljanja posla. Takođe, tokom rekreativnog i profesionalnog bavljenja sportom telo sa više mišićne izdržljivosti imaće više uspeha.

Ako se dugo i naporno vežba mišići nogu su neprestano izloženi sili, pa se vrši pritisak i na kvadricepse, listove, ložu i gluteus. Pošto su navedeni mišići angažovani, onda se jačaju okolne kosti, ligamenti i tetive i tako se dodatno jača izdržljivost i ukupna snaga organizma.

Oslobodite se dodatnih kalorija uz sobni bicikl!

Ako želite da sagorite dodatne kalorije, onda obavezno u svoj trening uvrstite i vožnju na sobnom biciklu. Kada pedalirate na nižem broju obrtaja i intenziteta duže vreme, onda će se i vaša mišićna izdržljivost povećati.

Vežbanje na ovoj fitnes spravi dodatno topi nataložene masne naslage. Tako se u okviru jednog treninga koji podrazumeva vežbe na tlu i vožnju sobnog bicikla za pola sata može sagoreti i do 400 kalorija. A uz zdravu hranu i redovne treninge sigurni smo da ćete postići željene rezultate. Zato je važno da se pravilno osmisli način ishrane i program teninga kako bi što pre imali efekta. I ne zaboravite, svaki trud, rad i upornost se na kraju isplati. Srećno!

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *