Iako sređivanje kancelarije i stvaranje pozitivnog radnog okruženja ponekad zvuči kao najjednostavnija stvar na svetu, to nije uvek tako. Pošto postoji mnogo stvari koje bi trebalo uraditi savršeno i mnogo aspekata na koje morate da obratite pažnju, važno je da imate adekvatan plan i da znate šta pokušavate da postignete i kako ćete doći do svog cilja. Ako i vi želite da sredite svoje radno okruženje i da podignete motivaciju zaposlenih na viši nivo, evo nekoliko predloga koje bi trebalo da imate na umu.
Motivisanost i produktivnost
Da bi vaši zaposleni bili motivisani do krajnjih granica, oni moraju da provedu svoje radno vreme u prostoru koji im omogućava da se osećaju prijatno, udobno i, pre svega, pozitivno. Ako rade u kancelariji punoj atmosfere koja je sumorna i neprijatna, oni neće moći da obavljaju svoj posao na najbolji mogući način i neće ispunjavati svoje radne obaveze. Stoga je jasno da produktivnost svakog pojedinca koji radi za vas, bez obzira na poziciju u radnoj organizaciji ili njihovu starost, direktno zavisi od toga koliko su motivisani. Upravo to je razlog zašto je na ljudima koji se nalaze na vodećim pozicijama da stvore pozitivnu atmosferu i rade na uvećanju produktivnosti. To ne mora da bude naročito teško i mahom može da se postigne uz nekoliko jednostavnih trikova, i stoga je važno da što pre istražite sve mogućnosti koje su vam dostupne.
Motivisanost i bolja organizacija
Da bi svi mogli da urade svoj posao na vreme i da bi svaki aspekt vašeg poslovanja bio u savršenoj harmoniji sa ostalima, važno je da budete organizovani i da znate gde se šta nalazi. Ovo nije lako postići, bez obzira na to koliko je vaš poslovni prostor velik i koliko ljudi zapošljavate. Ipak, u velikim kancelarijama u kojima radi mnoštvo ljudi, vrlo je teško ostati organizovan, disciplinovan i uredan u svakom trenutku. Da biste to postigli, važno je da imate adekvatnu organizaciju i da uvek znate gde su vam ključne stvari za rad, od prostora gde držite korisni papir za štampanje do prostora za odlaganje računarske opreme. Sve ovo mora da bude sređeno i uredno da bi vaši zaposleni bili motivisani da rade i da bi dosegli idealan nivo produktivnosti.
Motivisanost i rezultati
Veća motivisanost vaših zaposlenih dovodi do boljih rezultata, ne samo svake pojedinačne osobe, već i kolektiva kao celine. Ako vaši zaposleni dolaze na posao svesni da mogu da urade mnogo tokom samo jednog dana i da naprave veliku razliku i u svojim i u tuđim životima, oni će se potruditi da svoj cilj i ostvare. Još ako to budu radili u prostoru koji je prijatan i sređen – još bolje! Štaviše, radni prostor koji ih podstiče da daju sve od sebe svakako je bolji od kancelarije u kojoj se njihov trud ne ceni ili organizacije u kojoj se zaposleni kažnjavaju ukoliko ne ostvare svoje ciljeve.
Motivisanost i odnos sa kolegama
Najzad, jedan od najvažnijih razloga za postizanje novog nivoa motivisanosti na poslu jeste i činjenica da će motivisani zaposleni mnogo adekvatnije da komuniciraju sa kolegama i ljudima sa kojima su u kontaktu na poslu. Pozitivno radno okruženje ne podrazumeva samo dobru organizaciju prostora i opreme, već i stvaranje dobre atmosfere i dobrih odnosa među zaposlenima, a ako to postignete, vrlo brzo ćete uvideti i napredak u rezultatima svoje kompanije.
Šta god da radite, gde god da se nalazite i koliko god da je vaša kompanija velika, postoji jedna stvar koju morate da znate – vaše radno okruženje u svakom trenutku mora da bude savršeno! Ova stavka utiče na motivaciju vaših zaposlenih, na njihovu produktivnost i na njihov rad, i stoga je svakom nadređenom u interesu da radno okruženje bude što bolje i sređenije, kao i odnosi koji vladaju među ljudima sa kojima radite!