Najjeftiniji načini za reklamiranje sopsvenog biznisa

Imati sopsveni biznis ili raditi kod poslodavca, oduvek je bilo pitanje koje su bar jednom sebi postavili svi oni koji se bave nekim oblikom poslovanja. Uvek će biti onih koji ne žele da rizikuju kada je sopstveni biznis u pitanju, pa se pre odlučuju da rade za nekoga. Sa druge strane, postoje i osobe koji se slažu sa svima poznatom frazom „najbolje je biti sam sebi gazda“, tj.raditi isključivo za sebe.

Naravno, kada je ovakva vrsta odluke u pitanju neophodno je dobro izvagati koje su sve moguće prednosti i nedostaci, kako bi se donela adekvatna odluka. Da biste danas bili uspešni u sopstvenom biznisu, morate najpre biti dobar prodavac, osoba koja ima dosta kontakata sa ljudima iz poslovne sfere, ali isto tako morate imati dovoljno strpljenja i upornosti kako biste ostvarili svoju zamisao u poslu.

Ovaj tekst je posvećen ljudima koji su odlučili da rizikuju i da sami rade na razvoju sopsvenog biznisa, bez prevelikog ulaganja u reklamu. U njemu ćete se upoznati sa nekim od najjeftinijih načina pomoću kojih ćete moći da promovišete ono čime ste odlučili da se bavite.

Štampanje vizit karti

Poći ćemo najpre od one vrste reklamiranja koja je još ranije bila zastupljena u poslovnom svetu, a koja se i dan danas koriste. To su svakako vizit karte. Vizit karte predstavljaju vaš lični pečat, mesto gde ljudi mogu dobiti osnovne informacije ko ste zapravo vi i čime se bavite. Odštampajte ih u što više primeraka i podelite ih na mestima gde mislite da će biti najveći broj potencijalnih mušterija. Možete smisliti neki zanimljivi dezen kako bi privukli što veću pažnju. U kopirnici će vam predstaviti nekoliko mogućih opcija kada je štampanje vizit karti u pitanju, a na vama je da odlučite onu po kojoj ćete biti prepoznatljivi.

vizit-karta

Besplatna reklama na internetu

Kada je u pitanju besplatno reklamiranje na internetu, tu pre svega mislimo na besplatne oglase koji su sve više dostupni danas. Na takvim sajtovima možete osmisliti tekst za reklamu svojih proizvoda ili usluga, koje ćete svrstati u određenu kategoriju kako bi vas potencijalni kupci lakše pronašli. Takođe, preporučujemo vam da okačite slike kako biste se približili ciljoj grupi koja je zainteresovana za vrstu proizvoda koju plasirate.

Promovisanje sopstvenih proizvoda „od vrata do vrata“

Svakako najteži oblik za reklamiranje sopstvenog biznisa predstavlja direktna prodaja, tj.prodaja na terenu, ili kako se danas kaže u narodu „prodaja od vrata do vrata“. U ovom slučaju najbolje je da kod sebe imate određene uzorke i slike svojih proizvoda kako biste što približnije predstavili ono čime se bavite. Mnogi ljudi su obazrivi kada je ovaj oblik prodaje u pitanju. Posebno zbog toga što danas sve manje imaju poverenja prilikom direktnog dolaska na vrata njihovog stana, jer misle da je neka prevara u pitanju. Kako biste izbegli neprijatne situacije, savetujemo vas da najpre posetite osobe koje poznajete i njima predstavite svoje proizvode, a zatim neka vas te iste osobe preporuče kod svojih prijatelja, poznanika i sl.

Ukoliko planirate „ozbiljnije“ da se posvetite sopstvenim biznisu, moraćete da izdvojite i nešto veći budžet za reklamu kako biste privukli što širu publiku i kako biste povećali svoj obim poslovanja.

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *