Provereni načini za podizanje svesti o brendu

Da bi jedan proizvod, skupina proizvoda, delatnosti ili bilo kakvih usluga, došli do statusa brenda, onda je potrebno da se prođe mnogo faza koje nisu nimalo lake za preduzetnike, proizvođače, same radnike.

Najpre je potrebno osmsiliti ono što ne postoji ili je prisutno na tržištu, ali ga poboljšati, dodati nešto što nije imalo, zapravo unaprediti u odnosu na sve postojeće. A kada se to postigne, vreme je za puštanje u promet i ono najvažnije, reklamu. U današnje vreme reklama nije mnogo težak posao, društvene mreže tu tako dobro pomažu, da često nije potrebno koristiti bilo koji drugi mediji. Ali, nakon takve reklame, skupljanje pristalica onoga što nudite, važno je održati konstatu, postojati i kada naiđe dobar, ali i loš period, te nikada ne raditi protiv kvaliteta svog proizvoda ili usluge. Tek tada brend postaje prepoznatljiv i održiv dugo. A da biste u tome još malo sebi pomogli, postoji nešto što je kao marketinška strategija prisutno decenijama, a to je reklamni materijal.

Svaki brend koji iole vredi, poseduje reklamni materijal koji služi kao poklon za verne mušterije, klijente, koji služi kao način da se privuku neki sasvim novi ljudi, koji možda do tada nisu znali za vaše postojanje, a sve to zapravo upućuje da ako imate kvalitetan proizvod koji nudite, bitno je da imate i kvalitetan reklamni materijal, jer će to svest o brendu popeti na jedan viši, ozbiljniji nivo. Reklamnog materijala ima mnogo, ali neke stvari su uvek na vrhu liste.

Štampa na šoljama

Možda čak i neobjašnjiva stvar, ali šolje svi vole, što dokazuje činjenica da su one jedan od najčešćih poklona u bilo kojoj situaciji. Zato iskoristite da štampa na šoljama radi za vas. Može to da bude štampa na šoljama sasvim jednostavna, prelepljen logo, naziv brenda i to je sve. Sigurno će takav nači  funkcionisati, ali ovo možete iskoristiti i pametnije. Kada štampa na šoljama ne ističe brend u prvi plan, već nešto sveopšte, kao što su citati, slike, ilustracije, koje se tiču vašeg posla, mušterija, klijenata, a uz to se skoro pa neprimetno nađe logo brenda, onda to pokazuje ozbiljnost vašeg rada, poštovanja svakog klijenta, te na kraju količinu kvaliteta koju proizvodite i ka kojoj težite.

Reklamne majice

Na isti način se mogu predstaviti i reklamne majice. Ne pšostoji osoba koja će reklamne majice na kojima se nalazi ogromni logo nekog brenda nositi van svog doma. Naravno, kada su u pitanju neki modni brendovi to se ne računa, ali ako imate firmu koja se bavi proizvodnjom šrafova, teško da će neko nositi na ulici ili u kafiću majicu sa vašim logom preko celih leđa. Tada štampa na majicama može da se iskoristi pametnije, jer majica može da se uradi tako da bude uvek i svuda nosiva, što će obezbediti da u toku jednog dana mnogo ljudi sazna za vaš brend i vaše poslovanje. A svakako, štampa na majicama može da bude takva da privuče svakoga, što će i sam brend učiniti privlačnim.

Reklamne kese

Nebitno da li ćete kese naplaćivati ili delite besplatno uz kupovinu, bitno je da ih iskoristite kao marketinški trik. Sam logo brenda će pokazati gde ste bili i odakle dolazite, pa reklamne kese rade za vas, a ako se radi još o kvalitetnoj, lepoj kesi, takvo će se mišljenje u podsvesti pojedinca formirati i o vašem poslovanju i proizvodima koje nudite.

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *