Sve popularniji hobi ili biznis – štampanje odevnih predmeta

Doba u kome je konzumerizam doveo do toga da se nekako svi oblače isto i da gotovo izgledaju identično, morao je da dovede do potrebe da u toj jednoličnosti pojedinac želi da ipak na neki način i vizuelno bude jedinstven. Jedan od prilično zastupljenih načina jeste da se istaknemo onim što nosim, to jest garderobom, i to u svim prilikama.

Tako je garderoba postala način da pokažemo svoju kreativnost, a jedan od zastupljenijih načina jeste štampa na odevnim predmetima. Za neke, to je ideja da neki komad garderobe dodatno personalizuju tako što će na njemu štampati neki motiv koji im znači i koji vole. Za druge, odnosno štamparije, to znači proširenje delatnosti. Za treće, to postaje popularan biznis tako što će praviti garderobu sa zanimljivim printovima. 

Kada se spoje odevni predmeti u trendu sa kvalitetnom štampom

Svi mi imamo poriv da nosimo neki komad garderobe ili aksesoar koji je popularan i u trendu. Međutim, mnogi traže da imaju nešto što drugi nemaju, jednostavno, da to budu unikatni predmeti. Zato je odličan način da ono što je popularno učinimo unikatnim time što ćemo neki motiv ištampati. Pitamo se, naravno, kakva je to štampa. Kada odemo da to pitanje postavimo stručnim ljudima u nekoj od štamparija, svi će nam reći da smo jedno od mnogih koji su za to zainteresovani – kao što su nekada bila aktuelna štampa na majicama, tako danas možete staviti print na gotovo bilo šta, a da to izgleda izrazito kvalitetno.

Digitalna sublimatik tehnologija 

Za različite materijale na kojima se vrši štampa potrebno je imati vrhunsku opremu kako bi to dobro izgledalo. Zato je štampanje tekstila postalo specifično, uz sve veću zahtevnost klijenata da to izgleda što uverljivije. Za to se koristi digitalna sublimatik štampa, koja predstavlja najsavremeniji način štampe za digitalnu štampu na tekstilu. Na taj način se štampaju formati visoke rezolucije, a jedna od njenih glavnih prednosti je ta što se veoma brzo štampa, te za kratko vreme mogu biti ištampane velike količine materijala, i to najrazličitije vrste (reklamni šatori, suncobrani, zastave, ispisi, baneri) – svih veličina i svih formata.

Bandan marame-potkape,sve više popularne sa jedinstvenom štampom

Bandana štampa, sa svojim karakterističnim dizajnom, postala je ključni element u svetu aktuelne  mode, predstavljajući sredstvo izražavanja individualnog stila. Ova štampa, koja se tradicionalno nalazi na tankim, kvadratnim pamučnim maramama, ima bogatu istoriju, a njeni živopisni uzorci i boje donose etno motive i geometrijske oblike u svakodnevni stil.

Bandana, tanka pamučna marama, prvi put se pojavila u Americi i brzo je postala popularan modni dodatak širom sveta. Njena univerzalnost leži u mnogobrojnim načinima nošenja: može se vezati oko glave, vrata, ili čak koristiti kao ukrasni element na torbama i odeći. Bandane su poznate po svojim živopisnim bojama i uzorcima, često noseći etno motive ili jednostavne geometrijske oblike. One nisu samo modni izraz, već i sredstvo za zaštitu glave i kose od sunca i prašine.

Sa druge strane, potkape su se razvile kao funkcionalni dodatak, često korišćen u sportskim i radnim aktivnostima. Izrađene od različitih materijala, poput pamuka, najlona ili sintetike, potkape su dizajnirane da se nose ispod kaciga ili šešira, pružajući dodatni sloj zaštite i udobnosti. One su posebno popularne među biciklistima, građevinskim radnicima, ali i u mnogim drugim aktivnostima gde je potrebna zaštita glave.

Potkape često dolaze u jednostavnijim dizajnima u odnosu na bandane, fokusirajući se više na funkcionalnost nego na estetiku. Ipak, savremeni trendovi donose raznovrsnost u dizajnu potkapa, čineći ih atraktivnim ne samo za sportiste i radnike, već i za one koji traže praktičan, a istovremeno stilski dodatak svom svakodnevnom izgledu.

Tekstilni print kao dobar način u reklamiranju i brendiranju

Da bi se neka firma brendirala, to podrazumeva da će u sklopu marketinške kampanje opremiti svim materijalima koji je mogu učiniti vidljivom ciljnoj grupi, odnosno ciljnim klijentima. U taj materijal spada i ono čime opremamo poslovni prostor same firme (jarboli sa zastavama, tende, suncobrani i slično), ali i koje preko svojih klijenata širimo i reklamiramo se širem krugu ljudi.

Takođe, pokloni su jedan vrlo važan deo u marketinškim kampanjama – bilo prilikom upoznavanja, ugovaranja saradnje, ili nekih godišnjica i praznika, firme daruju različite stvari sa svojim logom, a neretko je to tekstil sa printom koji je karakterističan za onog ko daruje (simbol, boje, logo, ispis naziva). Tu obično spadaju majice, prsluci, šalovi, kape i kačketi, zatim, tekstil koji se upotrebljava u kući kao što su peškiri, stolnjaci, podmetači itd. I još mnogo toga, reklo bi se, šta god da vam padne na pamet. 

Mnogi prave unosne biznise od štampanih predmeta

Od biznisa sa štampanim predmetima nemaju koristi samo oni koji pokrenu taj biznis – već i štamparije koje tu ideju sprovode u delo. Naime, ima mnogo malih preduzetnika koji osmisle neki kreativan i originalan print i od toga prave kolekcije ili gift programa ili kolekcije garderobe i slično, u čemu im je potrebna saradnja sa štamparijama ukoliko nemaju znanja i mašine koje su im za štampanje potrebni. To je zaista unosan posao i za jedne i za druge – inspiracija je bezgranična, tehnologija napredna – te to treba i iskoristiti.  

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *