Zanimljivosti o planerima i notesima

Svako ko želi da bude i malo organizovan ne može to postići ako ne poseduje bilo planer, agendu ili notes. Ovi materijali nisu neophodni samo preduzetnicima, biznismenima, ljudima na važnim pozicijama, nego bilo kome ko želi da postigne uspeh u bilo kom aspektu života. Mogu ih koristiti studenti, zaposleni, oni koji rade na ličnom razvoju… Baš zbog toga rokovnici predstavljaju fantastičan poklon u vidu promo materijala.

No, pre nego što se pozabavimo pitanjem kako štampanje rokovnika može povećati prepoznatljivost vašeg brenda, neophodno je prvo da razlučimo čemu služe planeri, a čemu notesi.

Upotreba ovih materijala se vrlo često meša i zato se obično vezuje samo za poslovne ljude, što u suštini uopšte ne mora biti slučaj.

Kako se koriste planeri?

Odgovor na pitanje je krajnje intuitivan, ali začudili biste se koliko ljudi meša rokovnike sa planerima. Upotreba jeste slična ali ne sasvim. Naime, u rokovnicima možete planirati, svaki rokovnik ima označen datum i važi za određenu godinu. Možete upisivati beleške, sastanke i bilo koje obaveze koje se vezuju za neki datum.

Organizacija planera je malo sofisticiranija. Naravno, u planeru možete pisati sve vaše obaveze i njihovo određeno vreme – ovakva upotreba je čak i poželjna. Ali mogu se koristiti i planiranje na nivou godine, kvartala, meseca, nedelje i dana.

Planer

U pojedinim rokovnicima možete imati i prostor u kome ćete pratiti svoje navike, mesto gde ćete određivati svoje ideje, ciljeve… dakle, ne mora služiti isključivo za posao. Na istom mestu možete pratiti itenzitet treninga, ishrane, planirati putovanje, pratiti svoja raspoloženja i čekirati to do liste.

Postoji mnogo vrsti planera, neke možete u potpunosti prilagoditi svojim potrebama. Takav je takozvani bullet journal, kojeg u potpunosti možete sami iscrtati kako vama odgovara.

Dakle, sa planerom nije poenta da samo ispisujete šta treba da odradite tokom određenog dana, već možete planirati mnogo šire od toga. To će vam pomoći da vam ciljevi budu specifični, merljivi i jasni.

Upotreba notesa

Notesi se mogu koristiti na sličan način kao i obična sveska, jedino što ih razlikuje od sveske jeste ozbiljniji izgled. Zato se njihova upotreba neretko vezuje za korporacijski svet.

To znači da u notesima možete beležiti šta god vam padne na pamet: beleške sa sastanaka, ako želite možete ga korititi kao planer, možete beležiti recepte… u potpunosti od vas znači upotreba ovog materijala.

Poenta je da i notese i planere može koristiti bilo ko. Svako ko želi da organizuje svoj život će posedovati i planer i notes. Mnogi bi hteli da imaju bolje organizovan život, a opet se retko ko odluči na kupovinu planera.

Planeri i notesi kao odličan poklon

Upravo u ovoj činjenici leži vaša prilika. Mnogi ljudi koliko god želeli da se „nekako dovedu u red“ se neće odlučiti na kupovinu planera. Neki će smatrati da im u tome može pomoći obična sveska, što je početnička greška svakog planiranja, jer ako se do sada niste bavili organizacijom teško da ćete znati koji sistemi planiranja vam najviše odgovaraju.

Iz tog razloga, planer ili notes predstavljaju odličan poklon, jer nude rešenje. Sa ovakvim poklonom će se neko možda po prvi put oprobati u planiranju i organizaciji, a nekom drugom sa ovim poklonom možete pomoći da planiranje nastavi.

Kakve koristi, vi, kao firma imate koristi od toga?

Planeri i notesi su dizajnirani tako da je na njima lako vidljiv logo vašeg brenda. Pri naručivanju štampanja planera možete birati boju planera, vrstu, veličinu, količinu. Ovaj izbor treba prilagoditi vašem idealnom kupcu. Dakle, to treba da bude planer ili notes koji je privlačan na prvi pogled.

Ono što će potrošač odmah primetiti na datom planeru ili notesu jeste upravo logo koji je u fokusu. Dalje, uzmite u obzir da će potrošač ovaj promotivni materijal koristiti svakog dana minimum godinu dana. On će svoj planer otvoriti sigurno više puta dnevno.

Svaki put kada planer uzme u ruke, makar na jednu sekundu kada ga pogleda on će imati svest o vašem brendu, sećaće ga se jer će mu uvek biti tu pred očima. Potrošač će uvak znati da je dati predmet dobio od vaše firme i makar u posvesti će mu ostati pozitivna slika o vašem brendu čak i godinama nakon što planer ispiše.

Rokovnik

Na taj način se stiče poverenje u brend, na taj način brend ostaje upamćen. Potrošač će mnogo više pažnje dati takvoj vrsti reklame, nego reklamama koje svakodnevno viđa na televiziji, bilbordima ili indernetu. Vi ste u dalekoj prednosti jer nešto poklanjate.

Već ste dali nešto, a ne zahtevate ništa za uzvrat – to je, definitivno, jedna od najboljih vrsti makretinga koja postoji. Zato poklanjanje promotivnog materijala bilo potencijalnim kupcima, bilo vašim zaposlenima nikada nije greška.

Možda će vam na prvi pogled ovakva strategija izgledati da se razvija prilično sporo, ali kada realno sagledate stvari, svako poverenje se dugo gradi. Ako to važi za odnose među ljudima, što ne bi važilo i za odnos prema brendu? Planeri i notesi su odličan izbor za takvu vrstu marketing strategije.

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *