Izgradnja imidža, brenda i identiteta kompanija počinje stvaranjem prepoznatljivih elemenata poslovanja. Tu su jedinstven veb sajt, logo i zaštitni znak, kao i različiti promotivni materijali koji su dostupni u štampanom i elektronskom obliku. Jarboli i zastave predstavljaju posebnu kategoriju elemenata marketinga i svakog biznisa.
Kako bi se pedantno označila mesta i lokacije biznisa, prezentovali bitni sadržaji i poslale promotivne poruke, često se za te svrhe biraju jarboli i zastave. One su vrlo profesionalan način obeležavanja, isticanja i kompletnih komunikacija. Značaj koji imaju jarboli i zastave proizilazi iz velikog broja njihovih karakteristika i prednosti.
Jarboli imaju kvalitetna svojstva za označavanje eksterijera
Fenomenalan način da se osveži i obeleži enterijer poslovnih prostora, organizacija i institucija jeste tako što se izaberu kvalitetni jarboli i zastave. Jarboli imaju najčešće delimično savitljiv sastav, uz oblik koji je otporan na snažne vetrove, padavine i druge spoljašnje uticaje. Istovremeno, nisu podložni farbanju niti detaljnom održavanju, pa su odlični za korišćenje duži vremenski period.
U zavisnosti od marketinških i drugih potreba, jarboli mogu imati i rotirajuće delove, pa se zastave i informacije koje su postavljene na njima mogu kontinuirano kretati u krug. Na taj način, jarboli omogućavaju da svi posetioci, šetači i prolaznici u automobilima, bez obzira na pravac kretanja, mogu videti informaciju ili reklamu koja želi da se na ovaj način podeli. Fenomenalne mogućnosti koje imaju jarboli omogućavaju podešavanje nivoa visine na kojima će se naći zastave. Na taj način se delovi štite od otuđenja, ali i postavljaju na visinu tako da budu vidljivi uvek i svima. Danas se često kombinuju i sa modernom led rasvetom, koja čini označavanje lokacija i objekata na ovaj način još transparentnijim i uočljivijim.
Zastave su savršen izbor za upoznavanje javnosti sa postojanjem biznisa
Jarboli i zastave predstavljaju odličan način da se javnost upozna sa aktivnostima i uopšte postojanjem određenih preduzeća, korporacija i raznovrsnih biznisa. Nekada su oni prepoznatljivi u časopisima, elektronskim medijima ili televizijskim reklamama, ali je javnost u manjoj meri upoznata sa tačnom lokacijom i karakterom biznisa. Zastave se postavljaju baš iz tog razloga – radi obeležavanja određenih mesta i lokacija, kao i isticanja bitnih elemenata biznisa. Istovremeno, jarboli i zastave na institucijama postavljaju se kao izraz poštovanja, često i javne izjave podrške drugim zemljama i dešavanjima na svetskom nivou.
Zastave se mogu birati i za spoljašnjost, ali i za unutrašnjost objekata. Mogu da budu namenjene postavljanju uz jarbole, ali i kao stone varijante. Pored dobro poznate zastave Republike Srbije, kao i za gradske i opštinske institucije i objekte, modeli kreirani specijalno za označavanje delatnosti i reklamiranje direktno utiču na širenje usmene propagande i stvaranje korporativnog identiteta svih biznisa. A identitet se upravo stvara prvenstveno razvojem svesti u javnosti o postojanju kompanija i delatnosti, kao i karakteru njihovih aktivnosti i uopšteno poslovanja. Jarboli i zastave imaju veliku ulogu u marketinškom smislu, jer predstavljaju element promotivnog karaktera.
Jarboli i zastave su važan deo obeležavanja lokacije biznisa, širenja i upoznavanja javnosti sa postojanjem, kao i plasiranja reklamnih promotivnih i drugih poruka. Mogu biti način izražavanja poštovanja, pružanja podrške i saradnje, ali i informisanja o aktivnostima, događajima i bitnim elementima biznisa. Zbog svega toga, zastave i jarboli su nezaobilazan deo kreiranja korporativnog identiteta poslovnih subjekata.