Kako da vaš poslovni objekat bude savremeno opremljen tako da podstiče produktivnost kod zaposlenih

Svaki vlasnik biznisa želi da njegova kompanija posluje sve bolje iz godine u godinu. Celokupan poslovni objekat treba da bude uređen tako da daje neophodnu motivaciju za rad. Ovo se odnosi i na enterijer ali i na eksterijer. Svaki detalj u poslovnom objektu mora biti usklađen sa celokupnim prostorom, ali to ne znači da treba da unesete previše predmeta i tako opteretite svaku prostoriju.

Uređenje i te kako može da doprinese povećanju produktivnosti, i zato mu treba posvetiti dovoljno pažnje. Vaš poslovni objekat, odnosno prostorije u njemu, predstavljaju mesta na kojima se kreiraju i sprovode u delo razne ideje. U njima se razvija poslovna ambicija, odnosno težnja da se konstantno usavršavate kako biste imali razne poslovne prilike. Ukoliko mislite da vam treba pomoć stručnjaka i da uz vaše želje i zamisli oni mogu da stvore savršen, udoban prostor za rad onda ne oklevajte već odmah krenite u akciju. 

Obezbedite dovoljno svetlosti

Prirodna svetlost je najbolja i najzdravija za obavljanje radnih zadataka, zato je važno prilikom projektovanja i izgradnje poslovnog objekta misliti na ovu stavku. Aluminijumski prozori su idealan izbor za poslovne prostorije. Moderna arhitektura sve više pažnje poklanja izgledu stolarije u kancelarijama, a aluminijumski prozori zadovoljavaju estetski i funkcionalno ove potrebe. Mogu se izraditi u različitim dimenzijama, pa su zato savršen izbor za poslovne objekte koji uglavnom imaju nestandardne dimenzije stolarije. Boja zavisi od vas isključivo, mada su najpopularnije definitivno bela, siva i crna. 

Aluminijumski prozori preko celog zida definitivno će stvoriti podsticajnu atmosferu za rad, sa puno prirodne svetlosti tokom radnog dana. Klizni sistemi su veoma popularni, i definitivno prvi izbor prilikom uređenja poslovnih objekata, ali se sve više koriste i u stambenim objektima, baš zbog svoje funkcionalnosti i prelepog ambijenta koji stvaraju. Aluminijumski prozori su veoma izdržljivi i što je jako važno, ne zahtevaju posebno održavanje. Ne koroziraju i otporni su na razne atmosferske uticaje, ali i na štetočine kao što su termiti. 

Čekaonica i prijemni pult

Svaka ozbiljna firma mora imati prijemni pult i prostor za čekanje zakazanog sastanka, odnosno čekaonicu. Oni ostavljaju snažan prvi utisak na klijenta i zbog toga ovi delovi moraju biti lepo dizajnirani ali i funkcionalni. Odabir boja mora biti pravi, kao i oprema i celokupan nameštaj, jer sve ovo i te kako utiče na poslovanje. Brending firme zavisi od svih faktora poslovanja, a svakako je izuzetno važan ukoliko tek počinjete sa sopstvenim biznisom. Imajte u vidu činjenicu da od svakog pojedinačnog elementa zavisi i kasniji uspeh u dobijanju poslova i daljem rastu kompanije. 

Kancelarije i sala za sastanke

Stil uređenja kancelarija zavisi od ličnih preferencija vlasnika, ali i individualnog stila onih koji tu rade. Direktori i menadžeri obično rade u kancelarijama koje zadovoljavaju sve standarde funkcionalnosti i najvišeg kvaliteta. Sam stil uređenja dosta govori o karakteru vlasnika kompanije i o samoj kompaniji. U kancelarijama je poželjno da se nalaze samo osnovne stvari, poput radnog stola, stolice, polica i ormara, a da se dodatnim detaljima da toplina i izbegne monotonija i striktan poslovni stil. Ti detalji mogu biti neka slika ili sobna biljka, ali svakako ni sa njima ne treba preterivati. 

Sala za sastanke može biti neformalnog i formalnog tipa. Neformalni sastanci su rezervisani za zaposlene i mogu se održavati svakodnevno, dok se za klijente i poslovne partnere sastanci organizuju u malo ozbiljnijoj atmosferi. Ove sale treba da budu opremljene odgovarajućom opremom, kao što su mikrofoni i utičnice. Od nameštaja izaberite veći sto, poželjno bi bilo da je ovalnog oblika, i dovoljan broj udobnih stolica, jer se sastanci nekada znaju odužiti. Neka sala za sastanke bude ona prostorija koja je veće površine, i koja ima bar jedan ceo zid u staklu kako bi u nju prodiralo dosta prirodne svetlosti. 

Otvoreni ili zatvoreni radni koncept

U savremenom poslovanju popularno je da ne postoje klasične kancelarije, već vlada otvoreni koncept rada zaposlenih. Ipak, ne može se reći i da su klasične, odvojene kancelarije zastarele, već sve ovo zavisi od poslova koji se obavljaju ali i od ličnih preferencija vlasnika kompanije. Timski rad, laka razmena informacija i dobra komunikacija među zaposlenima mogu se ostvariti i u jednoj i u drugoj vrsti radnog koncepta.

Obratite pažnju na stolove i stolice koji su namenjeni zaposlenima, jer će oni tu provoditi dosta vremena, pa ne štedite na kvalitetu i udobnosti. Takođe, jedan kutak u poslovnom objektu možete pretvoriti u zonu za opuštanje. Ovakva zona podstiče druženje zaposlenih za vreme pauze, a može se koristiti i kao zona za kreativnu razmenu informacija. Svakako ovaj kutak je sigurno isplativa investicija. 

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *