SVAKO MOŽE I VOLI – DA VOZI BICIKLU!

Doktor vam je rekao da morate da vežbate? Penzionerski dani su vam pomalo dosadni? Kako starimo, sve više sedimo! Znate da trebate više da se krećete, da ste aktivniji, ali jednostavno ne možete da pronađete motivaciju ili pravi način vežbanja, koji nije previše naporan! Vreme je da vratite vežbanje u svoj život i da počnete da živite ponovo!

To možete uraditi lako sa sobnom biciklom. Ova sprava vam pruža prednosti umerenog vežbanja, dok sedite. Studije su pokazale da vožnjom sobnog bicikla poboljšavate cirkulaciju, dobra je za vaše srce, pomaže u kontroli težine, čak poboljšava ravnotežu i koncentraciju. Vratiće vam se sve što vam je nedostajalo – bolje zdravlje, više energije. Moći ćete da uradite više za sebe, bez napornog vežbanja i stresnih rutina. Pomoći će svima da ostanu zdravi i žive duže. Ako ne možete da izađete da vežbate, ovaj sobni bicikl vas strpljivo čeka i uporno gleda iz nekog ugla vaše sobe, gde nikome ne smeta. Ne zauzima puno mesta, a život sa njim je lepši.

Najbolja sprava za vežbanje i najbolja investicija je upravo sobna bicikla. Vožnja bicikle je najbolji lek za neka oboljenja, a tek kako utiče na spavanje! Nije zaista teško biti zdrav! Vožnjom bicikle osećate se nekako slobodno i rasterećeno. Štedite zglobove i kolena ( što definitivno nije slučaj kod trčanja ), pa se zato vožnja bicikle preporučuje, ako imate veću telesnu masu, a ne trčanje. Štedite kukove i članke, a usput jačate mišiće. Jačate vaše srce i smanjujete mogućnost za dobijanje nekih srčanih oboljenja. Ne retko se vožnja bicikle uvrstava u postoperativne terapije, kao i kod ljudi koji su imali srčani udar. Povećava kapacitet pluća. Ritmičnost pokreta podstiče lučenje seratonina – hormona sreće, čime se ublažava napetost i izaziva osećaj mira. Oslobađa se i endorfin, što dovodi do osećaja zadovoljstva. Nedavne studije su pokazale da vožnja bicikle smanjuje rizik pojave dijabetesa tipa 2. Takođe, može vam smanjiti krvni pritisak, nivo holesterola u krvi i povećati izdržljivost celokupnog organizma, ojačati imunitet i poboljšati probavu. Tako da je vrlo važno, da nađete bar pola sata svog vremena dnevno i da uživate u vožnji vaše sobne bicikle.

PODESITE SVOJU SOBNU BICIKLU

Da li znate da 80% ljudi voze svoju biciklu nepravilno, a da to ni ne znaju? Veoma je bitna pozicija i bicikla i vašeg tela. Bicikl mora da se prilagodi vašem telu! Širina sednih kostiju je bitna za širinu sedišta. A širina sednih kostiju nema nikakve veze sa masom tela. Razlika je samo između muškaraca i žena. Žene imaju dosta veću širinu kukova. Zaključak je, da nije toliko bitan oblik, već širina sedišta. Prilikom okretanja pedala, noga treba što više da se ispruži radi istezanja mišića. Zato se pedale nameštaju u odnosu na volan i ugao savijanja kolena. Pedala, tačnije njihov nagazni deo, mora lepo da prianja na kosti stopala.

Ne zaboravite da je veličina bicikle prvi uslov koji morate da ispunite, s obzirom na vašu visinu. Poslušajte prodavce, niko neće reći pogrešno, s obzirom na njihovo iskustvo. Obratite pažnju na kočioni sistem, da li vam je osećaj pre okretanju pedala gladak, koliko mu je opterećenje, da li je uspravni ili horizontalni, da li je displej lak za korišćenje, da li vam nudi trening programe, koji izvor energije koristi, da li ima sopstvena podešavanja, od kog je materijala i kolika mu je garancija. Uživajte!

Komentari

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *